Sağlık
Akdeniz Diyeti: Bilimin Onayladığı En Sağlıklı Beslenme
Harvard araştırması Akdeniz diyetinin kalp hastalığı riskini yüzde 35 azalttığını kanıtladı. Detaylar ve rehber.
Yorumlar, favoriler ve kişisel içerikler
için üye olman yeterli.
Toplam 1 haber • Anlık güncelleniyor
Harvard araştırması Akdeniz diyetinin kalp hastalığı riskini yüzde 35 azalttığını kanıtladı. Detaylar ve rehber.