Çay ve kahve sevenler dikkat! O hastalığa yakalanma riskini düşürüyor
ABD'de yapılan geniş kapsamlı bir araştırma, düzenli kahve ve çay tüketen kişilerde bunama riskinin daha düşük görüldüğünü ortaya koydu. 131 binden fazla kişinin verilerinin incelendiği analizde, günde 2 ila 3 fincan çay ve kahve tüketenlerde olumlu etkiler gözlemlendiği kaydedildi. Ancak uzmanlar, bulguların doğrudan neden-sonuç ilişkisi olarak değerlendirilmemesi gerektiği konusunda uyarıyor.
ABD'de yapılan geniş kapsamlı bir araştırma, düzenli kahve ve çay tüketen kişilerde bunama riskinin daha düşük görüldüğünü ortaya koydu. 131 binden fazla kişinin verilerinin incelendiği analizde, günde 2 ila 3 fincan çay ve kahve tüketenlerde olumlu etkiler gözlemlendiği kaydedildi. Ancak uzmanlar, bulguların doğrudan neden-sonuç ilişkisi olarak değerlendirilmemesi gerektiği konusunda uyarıyor.
İlgili Haberler
Dünya
G.Saray ile anılan Can Uzun'dan transfer cevabı
14 saat önce
Dünya
Infantino'dan ABD eleştirilerine cevap: "Pişman değilim"
15 saat önce
Dünya
Hegseth’ten İran açıklaması: Çok sert vuracağız
15 saat önce
Dünya
Çalhanoğlu, Dünya Kupası'ndaki favorisini açıkladı
15 saat önce
Dünya
Panathinaikos kazandı, şampiyonluk son maça kaldı
15 saat önce
Dünya
Erdoğan'dan Aziz Yıldırım'a tebrik telefonu
15 saat önce
Yorumlar 0