65 yaş üstü kadınlar için uyarı: Çay kemiklerinizi korurken kahve kalsiyumu engelliyor
Yaş ilerledikçe kemik sağlığını korumak kadınlar için daha büyük önem kazanıyor. Yeni bir araştırma ise günlük hayatta sıkça tüketilen çay ve kahvenin osteoporoz riski üzerinde etkili olabileceğini ortaya koydu. Özellikle düzenli çay tüketiminin kemik yoğunluğunu desteklediği belirtilirken, aşırı kahve tüketiminin bazı kadınlarda risk oluşturabileceği ifade edildi.
Yaş ilerledikçe kemik sağlığını korumak kadınlar için daha büyük önem kazanıyor. Yeni bir araştırma ise günlük hayatta sıkça tüketilen çay ve kahvenin osteoporoz riski üzerinde etkili olabileceğini ortaya koydu. Özellikle düzenli çay tüketiminin kemik yoğunluğunu desteklediği belirtilirken, aşırı kahve tüketiminin bazı kadınlarda risk oluşturabileceği ifade edildi.
İlgili Haberler
Sağlık
Toplumun yarısı hafif rahatsızlıklarda bile ‘acil’e gidiyor
1 gün önce
Sağlık
Kozmetik takıntısı 13 yaşına kadar indi
1 gün önce
Sağlık
Akdeniz Diyeti: Bilimin Onayladığı En Sağlıklı Beslenme
1 gün önce
Sağlık
Zencefilden daha güçlü: Sindirim sistemini destekleyen 10 besin
1 gün önce
Sağlık
Türk Tıbbi Onkoloji Derneği: İleri Evre Pankreas Kanserinde Umut Veren Gelişme
1 gün önce
Sağlık
Obeziteyle mücadelede yutulabilir mide balonu seçeneği: Uzmanlar neye dikkat çekiyor?
1 gün önce
Yorumlar 0