4 haftada hücresel gençlik! Bilim insanlarından yaşlanmayı tersine çeviren diyet
Yaşlanmayı durdurmak ve hücreleri yenilemek için asla geç değil. Avustralya'da yapılan yeni bir araştırma beslenme düzeninde yapılacak değişikliklerin biyolojik yaş üzerinde sadece 4 haftada mucizevi bir etki yarattığını kanıtladı. Sydney Üniversitesi bilim insanlarının 20 farklı biyobelirteç üzerinden incelediği ve yaşlanma göstergelerini gerileten o özel beslenme modelinin detayları haberimizde.
Yaşlanmayı durdurmak ve hücreleri yenilemek için asla geç değil. Avustralya'da yapılan yeni bir araştırma beslenme düzeninde yapılacak değişikliklerin biyolojik yaş üzerinde sadece 4 haftada mucizevi bir etki yarattığını kanıtladı. Sydney Üniversitesi bilim insanlarının 20 farklı biyobelirteç üzerinden incelediği ve yaşlanma göstergelerini gerileten o özel beslenme modelinin detayları haberimizde.
İlgili Haberler
Sağlık
Toplumun yarısı hafif rahatsızlıklarda bile ‘acil’e gidiyor
1 gün önce
Sağlık
Kozmetik takıntısı 13 yaşına kadar indi
1 gün önce
Sağlık
Akdeniz Diyeti: Bilimin Onayladığı En Sağlıklı Beslenme
1 gün önce
Sağlık
Zencefilden daha güçlü: Sindirim sistemini destekleyen 10 besin
1 gün önce
Sağlık
Türk Tıbbi Onkoloji Derneği: İleri Evre Pankreas Kanserinde Umut Veren Gelişme
1 gün önce
Sağlık
Obeziteyle mücadelede yutulabilir mide balonu seçeneği: Uzmanlar neye dikkat çekiyor?
1 gün önce
Yorumlar 0